Začátek spolupráce
Marketing na sociálních sítích pro eshop

Žádný dosah
- Neexistující sociální sítě
- Žádný e-shop

Zboží ze Španělska na skladě
- Žádná strategie
- Žádný vizuální styl

Jeden cíl
- Vybudovat do 1 roku ziskový E-shop
Dynamický remarketing je základní stavební kámen každého eshopu. Zásadní je mít správně nastavený pixel a informace ve feedu, které nahráváte na Facebook. Důležité je také vyladit vizuál produktů, například tím, že vytvoříte rámeček či přidáte informaci z katalogu jako je cena či sleva. Tyto změny můžete provést přímo na FB.
Významným faktorem na sociálních sítích je testování kreativ, mezi základní formáty patří sbírka, rotace, fotka a video. Můžete zvolit i dynamické měnící se kreativy (obrázky a videa), vytvořit prezentaci nebo video z vlastních obrázků. Kreativy je pak důležité sledovat a dle úspěšnosti propagovat více, či naopak snižovat jejich rozpočet. Mimo denní optimalizaci rozpočtů a publik je třeba také měnit cca každé 1-2 týdny celkový vizuál kreativ, vytvářet nové a vypínat ty se špatným výkonem. Naším nejúspěšnějším formátem bylo většinou video a rotace. V některých kampaních ale také používáme sbírku či dynamické kreativy. U každého e-shopu však kreativy fungují rozdílně a podíl formátů používáme jinak, vždy podle jejich úspěšnosti.
Podle nejnovějších doporučení optimalizujte rozpočet vždy na kampaň (CBO) se záměrem konverze na nákup. Ideální je dosáhnout alespoň 50 výsledků za týden.
Dejte Facebooku větší prostor, dejte mu co nejvíce dat a ukažte, čeho chcete docílit. FB algoritmy již dokážou správně vyhodnotit, kterým uživatelům reklamu ukáže. Z 90% také používáme automatické umístění reklam na všech platformách FB i IG. Ikdyž je většina nákupů pouze z Facebook feedu, stává se, že konverze příjdou také z instastories. Díky Facebook algoritmům pak dochází k automatickému přizpůsobení celkového rozpočtu a opravdu se stává, že IG konverze mají nižší PNO než FB feed.
Základní cílení:
1) Optimalizujte rozpočet na úroveň kampaně
2) Optimalizujte na konverze – nákup
3) Automatické umístění
Tento bod plynule navazuje na předchozí odstavce. Pokud máte správně nastavený pixel u svého eshopu, pak můžete cílít na základní konverze: zobrazení obsahu, přidání do košíku, přechod k zaplacení a nákup. Ano, ideální je sledovat všechny konverze a informovat se, kam každá reklama směřuje, resp. kdy se potenciální zákazník rozhodne nenakoupit a tyto důvody zkoumat dále hlouběji. Základním měřítkem je však vždy sledování NÁKUPU. Je jedno, kolik uživatelů navštívilo váš eshop či se dostalo až do košíku, když poté zjistíte, že neprovedli nákup. Každý takový uživatel je pro Vás ztrátový. Možná si říkáte, že je to jasná věc, ale stále se setkáváme s lidmi, které hlavně zajímá cena za proklik. Vše se točí pouze okolo toho, kolik zaplatíte za jednoho člověka, který provede NÁKUP.
Skvěle nám fungovalo omezení akcí časově. Ať už určité slevy či doprava zdarma pouze DNES či hláška, pokud objednáte do 16.12 přijde Vám zboží do Vánoc atd. Při strategiích omezených časem je důležité gradovat rozpočet až do dne D a průběžně analyzovat výsledky tak, aby se blížily k cílové návratnosti vaších kampaní. Tento druh může být velmi úspěšný, ale i zrádný, důležité je denně analyzovat rozpočet a návratnost a v den, kdy akce končí, kontrolovat rozpočet i v průběhu dne.
Věříme, že se lidé musí narodit s darem pro podnikání a během života tento dar rozvíjet. My jsme s podnikáním začali již v 18 letech. Na začátku stálo pořádání eventů s lowcostovými náklady. Špičková organizace různorodých akcí se stala naší normou.
Postupem času jsme začali klást velký důraz na online marketing. Naše aktivity se mimo eventy rozšířily tedy i o online marketing, který stále přináší rozsáhlé možnosti v oblasti propagace služeb, produktů nebo náboru nových zaměstnanců. Tyto služby jsme začali nabízet externím firmám. Věříme v takzvaný „hack“ marketing – studujeme čísla a výsledky, které následně analyzujeme. Publikujeme pouze reklamy, které dávají smysl.
Cílem je, aby každá koruna investovaná do marketingu přinesla pár korun navíc.
Zní to jednoduše, ale přesně tak to děláme.
CEO
Jednatel
Web design, video
Grafik, foto
Oběžná 162/17
Ostrava – Mariánské hory, 709 00
IČO: 09125841
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 82114
Číslo účtu: 123-1708520217/0100
IBAN: CZ3301000001231708520217
Pro správné fungování této stránky od vás potřebujeme povolení k používání souborů cookies. Chceme vám usnadnit rychlé nalezení toho, co hledáte, a některé cookies jsou nezbytné k tomu, aby stránka fungovala správně. Další nám pomáhají zajistit, že nebudete obtěžováni nevhodnou reklamou. Děkujeme za pochopení a váš souhlas.
„Za necélé první dva měsíce fungování e-shopu www.mlsnyjazyk.com jsme dosáhli díky Hubio ziskově obrat z 0 Kč na 1000000 Kč„