Jak jsme hned v druhém měsíci existence eshopu vytvořili tržby přes milion korun

pro eshop www.mlsnyjazyk.com

Jak jsme eshop s oříšky a španělskými produkty nastartovali díky sociálním sítím?

Začátek spolupráce

Marketing na sociálních sítích pro eshop

Žádný dosah

Zboží ze Španělska na skladě

Jeden cíl

Rozjeli jsme sociální sítě od strategie až po realizaci
  • Logo, design a tvorba eshopu
  • Optimalizace dle chování zákazníků
  • Optimalizace na mobilní zařízení
  • Tvorba reklamních sad pro oslovení nových zákazníků
  • Tvorba reklamních sad navazující na zájem lidí o produkt
  • Remarketing a dynamický remarketing
  • Komunikace ze zákazníky
  • Reagování na vývoj konverzí
  • Optimalizace reklam dle %PNO
  • Testování kreativ (videa, sbírky, rotace, fotky) 
5 konkrétních tipů, které pomůžou i Vám
1

Správně nastavený dynamický remarketing

Dynamický remarketing je základní stavební kámen každého eshopu. Zásadní je mít správně nastavený pixel a informace ve feedu, které nahráváte na Facebook. Důležité je také vyladit vizuál produktů, například tím, že vytvoříte rámeček či přidáte informaci z katalogu jako je cena či sleva. Tyto změny můžete provést přímo na FB.

Základní formát

Vánoční formát

Vylepšený formát

2

Testování kreativ

Významným faktorem na sociálních sítích je testování kreativ, mezi základní formáty patří sbírka, rotace, fotka a video. Můžete zvolit i dynamické měnící se kreativy (obrázky a videa), vytvořit prezentaci nebo video z vlastních obrázků. Kreativy je pak důležité sledovat a dle úspěšnosti propagovat více, či naopak snižovat jejich rozpočet. Mimo denní optimalizaci rozpočtů a publik je třeba také měnit cca každé 1-2 týdny celkový vizuál kreativ, vytvářet nové a vypínat ty se špatným výkonem. Naším nejúspěšnějším formátem bylo většinou video a rotace. V některých kampaních ale také používáme sbírku či dynamické kreativy. U každého e-shopu však kreativy fungují rozdílně a podíl formátů používáme jinak, vždy podle jejich úspěšnosti. 

3

Optimalizace kampaňí

Podle nejnovějších doporučení optimalizujte rozpočet vždy na kampaň (CBO) se záměrem konverze na nákup. Ideální je dosáhnout alespoň 50 výsledků za týden.

Dejte Facebooku větší prostor, dejte mu co nejvíce dat a ukažte, čeho chcete docílit. FB algoritmy již dokážou správně vyhodnotit, kterým uživatelům reklamu ukáže. Z 90% také používáme automatické umístění reklam na všech platformách FB i IG. Ikdyž je většina nákupů pouze z Facebook feedu, stává se, že konverze příjdou také z instastories. Díky Facebook algoritmům pak dochází k automatickému přizpůsobení celkového rozpočtu a opravdu se stává, že IG konverze mají nižší PNO než FB feed. 

Základní cílení:
1) Optimalizujte rozpočet na úroveň kampaně
2) Optimalizujte na konverze – nákup
3) Automatické umístění

4

Sledujte správné metriky

Tento bod plynule navazuje na předchozí odstavce. Pokud máte správně nastavený pixel u svého eshopu, pak můžete cílít na základní konverze: zobrazení obsahu, přidání do košíku, přechod k zaplacení a nákup. Ano, ideální je sledovat všechny konverze a informovat se, kam každá reklama směřuje, resp. kdy se potenciální zákazník rozhodne nenakoupit a tyto důvody zkoumat dále hlouběji. Základním měřítkem je však vždy sledování NÁKUPU. Je jedno, kolik uživatelů navštívilo váš eshop či se dostalo až do košíku, když poté zjistíte, že neprovedli nákup. Každý takový uživatel je pro Vás ztrátový. Možná si říkáte, že je to jasná věc, ale stále se setkáváme s lidmi, které hlavně zajímá cena za proklik. Vše se točí pouze okolo toho, kolik zaplatíte za jednoho člověka, který provede NÁKUP.

5

Omezte své akce časově

Skvěle nám fungovalo omezení akcí časově. Ať už určité slevy či doprava zdarma pouze DNES či hláška, pokud objednáte do 16.12 přijde Vám zboží do Vánoc atd. Při strategiích omezených časem je důležité gradovat rozpočet až do dne D a průběžně analyzovat výsledky tak, aby se blížily k cílové návratnosti vaších kampaní. Tento druh může být velmi úspěšný, ale i zrádný, důležité je denně analyzovat rozpočet a návratnost a v den, kdy akce končí, kontrolovat rozpočet i v průběhu dne.

Výsledky v prosinci
(druhý měsíc existence E-shopu)

1
Počet objednávek
1
Měsíční obrat za 1 měsíc
1 %
PNO
(podíl nákladů na obratu)
1
Návštěvníků na
webu v prosinci

Rádi Vám s tím pomůžeme

" Online reklamě se věnuji od roku 2014, přes mnou spravované kampaně protekly miliony korun. Věřím, že dokážeme pomoct i Vaší společnosti zvednout zisky "
Michal Dombrovský
Senior online marketingový specialista

O nás

Věříme, že se lidé musí narodit s darem pro podnikání a během života tento dar rozvíjet. My jsme s podnikáním začali již v 18 letech. Na začátku stálo pořádání eventů s lowcostovými náklady. Špičková organizace různorodých akcí se stala naší normou.

Postupem času jsme začali klást velký důraz na online marketing. Naše aktivity se mimo eventy rozšířily tedy i o online marketing, který stále přináší rozsáhlé možnosti v oblasti propagace služeb, produktů nebo náboru nových zaměstnanců. Tyto služby jsme začali nabízet externím firmám. Věříme v takzvaný „hack“ marketing – studujeme čísla a výsledky, které následně analyzujeme. Publikujeme pouze reklamy, které dávají smysl.

Cílem je, aby každá koruna investovaná do marketingu přinesla pár korun navíc.

Zní to jednoduše, ale přesně tak to děláme.

Michal Dombrovský

CEO, Projekt manažer

Lukáš Hájek

Jednatel

Lukáš Řezanina

IT Specialista

Maciej Bogdański

Grafik

Ondřej Kosina

Copywritter

Barbora Vojtěchová

Specialista na sociální sítě

Hubio s.r.o.

Oběžná 162/17
Ostrava – Mariánské hory, 709 00

IČO: 09125841
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 82114

Číslo účtu: 123-1708520217/0100
IBAN: CZ3301000001231708520217

Rostislav Dobřanský

Majitel www.mlsnyjazyk.com

Naplánujte si konzultaci

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zaškrtnutím tohoto souhlasu dává osoba (dále jen „Uživatel“) společnosti SMS finance, a.s., identifikační číslo 25381512, sídlem Hvězdova 1716/2b, Nusle, 140 00 Praha 4 (dále jen “Správce”), v návaznosti na příslušná ustanovení nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), a související právní úpravu, Správci souhlas se zpracováním osobních údajů týkajících se osoby Uživatele. Uživatel bere na vědomí, že jeho osobní údaje jsou na základě tohoto souhlasu zpracovávány společností SMS finance, a.s. coby správcem, přičemž do zpracování osobních údajů mohou být zapojeny další osoby coby zpracovatelé.

Uživatelem poskytnuté osobní údaje budou ze strany Správce zpracovávány za účelem kontaktování Uživatele s nabídkou produktů a služeb společnosti SMS finance, a.s. spočívající v nabídce finančních produktů (pojištění, úvěry, investice, penzijní spoření) zprostředkovávaných společností SMS finance, a.s., přičemž Uživatel s tímto kontaktováním výslovně souhlasí.

Udělený souhlas se týká následujících osobních údajů:

  • jméno a příjmení,
  • e-mailová adresa a telefonní číslo
  • další informace poskytnuté Uživatelem v rámci formuláře poskytnutého na webu.

Uživatel souhlas se zpracováním osobních údajů specifikovaný výše poskytuje na dobu určitou počínaje udělením souhlasu až do uplynutí doby pěti let od konce roku, ve kterém byl souhlas udělen. Správce informuje Uživatele, že jeho osobní údaje jsou společností SMS finance, a.s. zpracovávány jak manuálně, tak automatizovaně.

Tento souhlas je Uživatelem poskytován zcela dobrovolně, jeho neposkytnutí není pro Uživatele spojeno s žádnými nepříznivými důsledky či sankcemi. Uživatel je rovněž oprávněn tento souhlas kdykoli odvolat bez jakýchkoli sankcí, a to zasláním jednoduchého emailu na emailovou adresu společnosti SMS finance, a.s. info@smsfinance.cz.

V souvislosti se zpracováním osobních údajů na základě tohoto souhlasu má Uživatel vedle výše uvedeného práva kdykoli tento souhlas odvolat, rovněž následující práva, které může uplatnit jak vůči společnosti SMS finance, a.s.:

  • právo na přístup k osobním údajům, přičemž na základě tohoto práva má Uživatel právo na informaci, zdali jsou jeho osobní údaje zpracovávány, a v případě, že tomu tak je, právo na informace související s tímto zpravováním,
  • právo na opravu, na jehož základě Uživatel může žádat opravení nepřesností v osobních údajích zpracovávaných správcem,
  • právo na výmaz (právo „být zapomenut“), na jehož základě může Uživatel za splnění podmínek žádat výmaz jakéhokoli či všech osobních údajů o něm zpracovávaných,
  • právo na omezení zpracování, na jehož základě Uživatel může za splnění podmínek žádat omezení zpracování svých osobních údajů,
  • právo na přenositelnost údajů, na jehož základě může Uživatel získat osobní údaje, které o něm správce zpracovává,
  • právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování osobních údajů ve formě profilování, pokud by k němu docházelo.

Uživatel je také oprávněn se přímo obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, který je dle příslušné právní úpravy ústředním správním úřadem pro oblast ochrany osobních údajů.

Další informace o zpracování osobních údajů společností SMS finance, a.s. jsou k dispozici zde: https://smsfinance.cz/media/souhlas-se-zpracovanim-osobnich-udaju.pdf.

Kontaktovat ve věci zpracování osobních údajů lze rovněž jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů, a to na adrese poverenec@hajduk.cz.   

Kontaktujte nás

PŘÍBĚH 1

text text text

Jsi amatérský brankář, náš fanoušek nebo obojí?

Po zakoupení členství získáš hodnotné dárky Saves help a oficiální potvrzení o členství podle úrovně, kterou si zvolíš. Členství získáš na 1 rok.

Petr Čech

Chelsea FC

Datum nar.: XXX

Věk: XXX

Výška: XXX

Váha: XXX

JSI PROFESIONÁLNÍ FOTBALOVÝ BRANKÁŘ A CHCEŠ BÝT SOUČÁSTÍ SAVES HELP?

Vyplň formulář.

CHCI PŘISPĚT

Každý brankář, který se dobrovolně zapojil do projektu posílá na konto Saves help za každý svůj úspěšný zákrok minimálně 10,-Kč.

Zapojte se společně s brankáři do našeho projektu a přispějte na jeho konto také. 100% prostředků zaslaných na naše konto putuje na pomoc potřebným. 

Číslo transparentního účtu Saves help:
2801613308/2010

NÁŠ TÝM SAVES HELP V ČELE S BRANKÁŘEM ŠIMONEM HRUBCEM DĚKUJE VŠEM, KTEŘÍ S NÁMI POMÁHAJÍ TĚM, KTEŘÍ TO POTŘEBUJÍ!

Dosud jsem finančně nic nepodporoval, pouze jsem dal párkrát hraný dres do aukce, ve které se vybíraly peníze na dobrou věc. Oslovil mě ale Šimon a jeho nápad mě hodně zaujal. Líbí se mi hlavně, že můžeme formou projektu udělat něco prospěšného, co bude pomáhat dál. Například nákupem vozíků pro parahokejisty, na které jsme se letos složili z vybraných peněz.

Záleží na situaci, ale v prvé řadě mě napadá pomoc někomu v tísni. Nebýt lhostejný a podat mu pomocnou ruku. Nemusí se jednat vyloženě o velký čin, při kterém vytahujete někoho z hořícího domu. Pro někoho může být velmi důležitá i darovaná padesátikoruna na jídlo. I málo může znamenat hodně.

Nedávno mě hodně překvapilo gesto Özila. Rozhodl se s partnerkou zaplatit tisíc operací dětem, které potřebují k léčbě finanční pomoc druhých. Vyzvali i své příbuzné, přátele a známé, že místo svatebních darů budou rádi, když přispějí na takovou věc. Je to moc pěkný příklad lidskosti.

Začal bych rodinou, bez její podpory to nejde. Navíc dědové z obou stran také hráli hokej, pomáhali a radili mi, i když jsem první, kdo u nás chytá. Z trenérů bych vyzdvihl Rostislava Haase, který mi v Opavě pomohl, když jsem začínal. Držel nad námi pevnou ruku, ale učil moderním stylem a směřoval nás dobře. Dalším pokrokem bylo, že mě vytáhl trenér Kamil Konečný ze žáků do dorostu. Viděl jsem na sobě výsledky, i proto se mi vyhnuly myšlenky, že bych s hokejem sekl. Trénovali jsme dopoledne, ale nestěžoval jsem si, že bych šel raději na koupák balit holky. Hokej mě díky jejich přístupu bavil.

CHCI PŘISPĚT

Každý brankář, který se dobrovolně zapojil do projektu posílá na konto Saves help za každý svůj úspěšný zákrok minimálně 10,-Kč.

Zapojte se společně s brankáři do našeho projektu a přispějte na jeho konto také. 100% prostředků zaslaných na naše konto putuje na pomoc potřebným. 

Číslo transparentního účtu Saves help:
2801613308/2010

NÁŠ TÝM SAVES HELP V ČELE S BRANKÁŘEM ŠIMONEM HRUBCEM DĚKUJE VŠEM, KTEŘÍ S NÁMI POMÁHAJÍ TĚM, KTEŘÍ TO POTŘEBUJÍ!

BLOG

Nejnovější článek

KONTAKT

Hubio s.r.o

Oběžná 162/17
Ostrava – Mariánské hory, 709 00