Jak funguje ziskový
online marketing

Kreativita hraje prim

Kreativní příspěvky testujte a vytvářejte stále nové nápady. Vaším cílem je jediné, uspokojit co nejvíce Vašich zákazníků.

Vytvářejte komunitu vašich zákazníků

Vybudování sítě poutavých a sdílených příspěvků je jediný způsob, jak si zachytit a udržet fanoušky. Bez správného obsahu, propagačních akcí a správné společnosti stojící za Vámi, nelze takového cíle dosáhnout.

 

Víte, v jaké fázi se Váš zákazník nachází?

Oslovte ty správné lidi na správných místech a podpořte tak jakýkoliv stanovený marketingový cíl. V první fázi byste měli cílit na nové zákazníky a potenciální klienty. V druhé fázi to jsou lidi, kteří se již s Vámi setkali a postupně je ubezpečujte, že jste ta nejlepší varianta. Ve třetí fázi byste měli cílit na lidi, kteří jsou připraveni produkt či službu zakoupit.

Vybrat při kampani správné publikum je základ

Správa sociálních sítí je jedna strana mince. Alfou i omegou však zůstává vytvoření dosahu, který zasáhne co nejvíce lidí. Jednoduše řečeno oslovit co nejvíce lidí, vyfiltrovat Vaše potenciální zákazníky a následně splnit společně vytyčený cíl.

Vše, co děláte, vyhodnocujte

Sociální sítě a zájmy lidí se stále vyvíjí. Stejně tak se denně vyvíjí kampaně. Vaším úkolem je sledování výsledků kampaní, které následně inovujte tak, aby Vaše společnost za co nejméně investovaných peněz, dosáhla co nejvyšších zisků.

Rádi Vám s tím pomůžeme

" Online reklamě se věnuji od roku 2014, přes mnou spravované kampaně protekly miliony korun. Věřím, že dokážeme pomoct i Vaší společnosti zvednout zisky "
Michal Dombrovský
Senior online marketingový specialista

Rostislav Dobřanský

Majitel www.mlsnyjazyk.com

Naplánujte si konzultaci